De kracht van ademhalen

Ademhalen gaat vanzelf, maar het het gaat niet vanzelf beter
Verbeter je sportprestaties en nachtrust, verminder pijn en vind rust, focus en creativiteit door ademcoaching.

Waarom je ademhaling trainen?

“Het maakt niet uit wat je eet, hoeveel je traint, hoe mager, jong of wijs je bent, het maakt allemaal niet uit als je niet goed ademt.”

Er is niets belangrijker voor onze gezondheid en ons welzijn dan ademen. We ademen in, en weer uit, dit doen we soms wel vijfentwintigduizend keer per dag. Toch heeft de mens als gehele soort het vermogen om correct te ademen verloren, en met ernstige gevolgen. We worden makkelijker ziek en genezen minder snel. Stress is de baas over ons. We slapen slecht en  snurken is normaal geworden. Sporten met onze mond dicht is een grote opgave (terwijl dit eeuwenlang de aangewezen manier was om adem te halen). Kortom: we doen onszelf en ons lichaam tekort door niet stil te staan bij onze ademhaling. En dat terwijl een paar kleine aanpassingen al een heel groot effect hebben. 

Kleine aanpassingen hebben een enorm effect
Modern onderzoek toont aan dat zelfs de kleinste aanpassingen aan de manier waarop we in- en uitademen direct onze (atletische) prestaties een vliegende start kunnen geven; interne organen verjongen; snurken kan stoppen, astma en auto-immuunziekten verhelpen en nog veel meer. Dit zou allemaal niet mogelijk moeten zijn, en toch is het dat wel. Van oeroude methodes zoals de Wim Hof Methode en recentere technieken zoals die van Dr. Buteyko, allemaal hebben ze een enorm effect op onze gezondheid.

Leer de basis en verbeter direct
Op basis van duizenden jaren aan medische teksten en recente baanbrekende studies in pulmonologie, psychologie, biochemie en menselijke fysiologie, zet ik in deze trainingen en coaching de conventionele wijsheid van wat we dachten te weten over onze meest fundamentele biologische functie op zijn kop. 

Voor wie is deze training?
Deze training is voor iedereen. Maar speciaal voor mensen met gezondheids- of slaapproblemen die ze niet opgelost krijgen. Ervaar je veel stress in dagelijks leven, heb je problemen met ‘teveel en te hoog ademen’ of is hyperventileren (meer dan 12 keer ademhalen per minuut) voor jou normaal? Of ben je juist een oergezonde die graag prestaties wil verbeteren en sneller herstellen? Doe dan mee! 

Je zult nooit meer hetzelfde ademen. Je zult beter ademen. Je zult direct ademwinst boeken.

De kracht van ademhalen
- basistraining online -

Leer beter ademen en ervaar direct het verschil. Een verbeterde ademhaling zorgt voor veel pijn- en stressvermindering. In twee sessies met slimme oefeningen leer je hoe je pijn en stress kunt tolereren en verminderen.
199
  • Leer de verborgen kracht van CO2
  • Stop met mondademhaling
  • Verbeter je doorbloeding
  • Verbeter je flexibiliteit
  • Leer zes krachtige oefeningen en begin direct
  • Verminder pijn
  • Leer beter en minder ademhalen
  • Wees stress de baas
  • Leer over de kracht van kou
  • 1 sessie van 120 minuten online
  • De gehele presentatie in pdf
  • Een handige handout met oefeningen
  • Optioneel: IJSBAD

De kracht van ademhalen
- basistraining fysiek -

Leer beter ademen en ervaar direct het verschil. Een verbeterde ademhaling zorgt voor veel pijn- en stressvermindering. In twee sessies met slimme oefeningen leer je hoe je pijn en stress kunt tolereren en verminderen.
250
  • Leer de verborgen kracht van CO2
  • Stop met mondademhaling
  • Verbeter je doorbloeding
  • Verbeter je flexibiliteit
  • Leer zes krachtige oefeningen en begin direct
  • Verminder pijn
  • Leer beter en minder ademhalen
  • Wees stress de baas
  • Leer over de kracht van kou
  • 1 sessie van 120 minuten bij jou thuis
  • De gehele presentatie in pdf
  • Een handige handout met oefeningen
  • Optioneel: IJSBAD

Wat zeggen eerdere deelnemers

Meld je aan en ontvang deze handige pdf met zeven ademtips!Direct in zeven stappen naar meer Ademwinst?

Laat hieronder je e-mailadres achter en ontvang direct de pdf. Tevens stuur ik je af en toe leuke updates, nieuwe trainingen een aanbiedingen. Nooit meer dan 2-3 keer per maand. En uitschrijven kan uiteraard altijd.